onsdag 22 maj 2013

onsdag

skola hela dagen idag, sista rycket nu med alla grupp uppgifter som ska vara klara innan sommaren!
efter skolan tvättade jag & sen kom maria, vi cyklade till willy's för att handla. bra affär det tycker jag, blir alltid så mycket billigare där än på andra ställen, väldigt bra! skönt att kunna åka cykel också, går ju så mycket fortare & blir så mycket lättare att bära hem, cyklar är oerhört behändiga & praktiska! sen har jag bara vilat, laddar ju inför vårruset i morgon! å precis nyss ställde jag in bröd i ugnen, testar att baka lchf-tekakor ikväll, recept kommer senare!
i helgen hoppas jag på en lika bra helg som jag hade förra helgen då min älskade vän agnes var här, så himla längesen vi träffades, hade oerhört mycket att ta igen, vilket vi gjorde genom massa mys hemma hos mig, restaurangbesök, drinkar & utgång! å i helgen kommer en lika älskad vän, erica, henne var det också alldeles för längesen jag träffade, ska bli himla mysigt! kan ju gå långt mellan gångerna man träffar vännerna där hemma beroende på hur mycket plugg man har & hur mycket de jobbar eller vad som nu kommer i vägen, men nu har jag snart träffat två stycken iallafall, himla toppenbra tycker jag! sen är det ju snart sommar också, vet att jag sagt det förr men FAN VAD JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN & allt som hör den till, längtar efter alla där hemma & efter mitt älskade järvsö!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar