söndag 26 maj 2013

söndag

trött tjej som nu ska lägga sig i soffan med denna
tidning resten av kvällen, söndag=vilodag!
då har helgen varit, som vanligt går den alldeles för fort. men kul har jag haft med härliga människor! erica kom ju i fredags, vi lagade mat tillsammans, hon äter också lchf vilket gjorde matlagningen lite roligare än vanligt, vi gjorde även efterrätt, en kladdkaka, den blev god, kommer recept senare! sen pratade igen allt vi missat eftersom vi inte setts på ett tag & kollade på film. på lördagen var det toppenväder så vi solade några timmar innan vi började fixa oss inför kvällens festligheter & inväntade resten av the party people, lyckad kväll! idag har vi gjort minsta möjliga, gick ut & åt, typ de enda vi orkade med, sen åkte dom hem. jag gick på stan en sväng & nu sitter jag här & har precis betalat räkningar, faktiskt så städade jag nyss också, dammsög & torkade golven, så nu är jag trött. unnade mig en tidning idag, bara för att rihanna var på framsidan, min gudinna. så den ska jag lägga mig i soffan & läsa nu!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar